Op deze pagina vertellen wij je graag meer over onze koopvoorwaarden. Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Bel of mail ons gerust via het contactformulier.
Verzenden
Verzendkosten
Bestellingen in Nederland worden gratis bezorgd.*
Levering in andere landen: Wij leveren onze producten ook buiten Nederland. Wij rekenen hiervoor een vast tarief van € 25,- per bestelling.
*Bestellingen worden verzonden als bouwpakket. Het is mogelijk om de producten door ons te laten monteren. Voor gemonteerde producten gelden andere verzendkosten, die we in overleg met je afstemmen.
Bestelling bezorgen & levertijden
Wij verzenden je bestelling binnen drie werkdagen met DPD Pakketdienst.
Van DPD ontvang je een e-mail met een Track & Trace code. Zodra je bestelling in behandeling is genomen door DPD kun je de status volgen met deze code. Normaal gesproken bezorgt DPD de bestelling binnen 24 uur nadat het pakket bij ons is opgehaald. Middels een tijdsindicatie weet je wanneer je op het bezorgadres aanwezig dient te zijn.
Als je niet op het bezorgadres bent, laat de bezorger het pakket achter bij de buren of op een DPD-locatie. Middels een kaartje met een 'niet-thuiscode' zie je via Track & Trace waar je het pakket kunt ophalen. Op een DPD-locatie wordt het pakket één week bewaard. Daarna wordt het teruggestuurd naar Canada Comfy Chair.
Bestelling afhalen
Het is mogelijk om - op afspraak - zelf je producten af te halen, nadat je een bestelling hebt geplaatst. Neem hiervoor telefonisch contact op met onze Klantenservice, dan zorgen wij dat je producten voor je klaar staan.
Bij het afhaalmagazijn in Barneveld kun je je melden bij de balie. Vergeet niet de orderbevestiging mee te nemen. De bestelling kun je indien nodig nog voldoen middels de meegeleverde factuur.
Na ontvangst van de Comfy Chair meubelen krijg je 14 dagen bedenktijd. Pak de producten voorzichtig uit en inspecteer ze direct na ontvangst. Is het toch niet wat je ervan had verwacht? Dan kan je de producten retourneren. Dat werkt als volgt:
1. Verpak de producten, ongemonteerd, in de originele verpakking. 2. Neem contact op met onze Klantenservice, zodat we het retourproces kunnen starten. We stemmen met je af hoe de producten het handigst kunnen worden teruggestuurd. 3. Nadat wij de producten in goede orde hebben ontvangen, maken we het aankoopbedrag naar je over.
Voorwaarden van retourneren
- Je kunt alleen ongemonteerde producten retourneren.* Met ‘ongemonteerd’ bedoelen we: de producten zijn in dezelfde staat als bij levering. Het is niet mogelijk om gedemonteerde producten te retourneren.
*Heb je de producten door ons laten monteren? In dat geval vragen we je om de producten zelf naar ons terug te sturen of te brengen, in dezelfde staat als ze waren bij levering.
- Bij retournering van de volledige aankoop binnen de bedenktijd van 14 dagen, krijg je het volledige aankoopbedrag terug.
- Bij retournering van een deel van de aankoop binnen de bedenktijd van 14 dagen, krijg je het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen terug.
- De verzendkosten van retourzendingen zijn voor eigen rekening.
- Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de oorspronkelijke transactie is verricht.
- Wij storten het aankoopbedrag weer terug nadat we de producten compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking hebben ontvangen of wanneer je hebt aangetoond de producten te hebben teruggestuurd.
- Bij eventuele schade, zoals zichtbare gebruikssporen of ontbrekende onderdelen, kunnen wij kosten in rekening brengen.
Ruilen
Het is mogelijk om producten te ruilen binnen de bedenktijd van 14 dagen na ontvangst, indien het gewenste product op voorraad is. Ruilen werkt als volgt:
1. Neem contact op met onze Klantenservice om te controleren of het gewenste product op voorraad is. 2. Verpak de ontvangen producten in de originele verpakking. 3. Stuur de producten naar ons terug. We stemmen met je af op welke manier dit het handigst kan. 4. Nadat wij de producten in goede orde hebben ontvangen, sturen we de gewenste producten naar je op.
Voorwaarden voor ruilen - Je kunt alleen ongemonteerde producten retourneren.* Met ‘ongemonteerd’ bedoelen we: de producten zijn in dezelfde staat als bij levering. Het is niet mogelijk om gedemonteerde producten te retourneren.
*Heb je de producten door ons laten monteren? In dat geval vragen we je om de producten zelf naar ons terug te sturen of te brengen, in dezelfde staat als ze waren bij levering.
- De verzendkosten van het terugsturen zijn voor eigen rekening, tenzij het een klacht betreft die met ons is besproken.
- Wij sturen de gewenste producten naar je op, nadat we de teruggestuurde producten compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking hebben ontvangen of wanneer je hebt aangetoond de producten te hebben teruggestuurd.
- Bij eventuele schade, zoals zichtbare gebruikssporen of ontbrekende onderdelen, kunnen wij kosten in rekening brengen.
Bestelling annuleren
Nadat je een bestelling hebt geplaatst, is het mogelijk om de bestelling vóór verzending kosteloos te annuleren via onze Klantenservice. Als je de bestelling reeds hebt betaald, wordt het volledige aankoopbedrag teruggestort.
Kopen & Betalen
Veilig bestellen
Het online bestellen van producten bij Canada Comfy Chair is eenvoudig, snel en veilig. Je kunt veilig en betrouwbaar je aankopen doen via www.comfychair.nl.
Canada Comfy Chair maakt gebruik van een beveiligde webwinkelomgeving. De URL in de adresbalk ziet er als volgt uit: “https://www.comfychair.nl”.
"https://" geeft aan dat het een beveiligde verbinding is.
Betalingsmogelijkheden
Levering aan huis: vooraf via één van de beschikbare betaalmogelijkheden*
Bestelling via de webwinkel: • iDeal • Paypal • Mastercard • VISA • Maestro • Bancontact • Sofort Banking • Belfius Direct Net • KBC/CBC
Afhalen in magazijn: • Achteraf overboeken middels factuur
Betaling mislukt of geweigerd
Is je betaling via de webwinkel mislukt of geweigerd? Hieronder enkele mogelijke oorzaken:
• Storing bij je bank of betalingsverwerker; • Het bedrag van je bestelling is hoger dan ingesteld bestedingslimiet op je betaalrekening; • Onvoldoende of ontoereikend saldo op de betaalrekening; • Storing webwinkel.
Als je betaling mislukt of geweigerd is, adviseren wij je om contact met de Klantenservice op te nemen.
Garantie & Klachten
Garantie op breuk
Al onze producten worden met zorg gemaakt en verpakt. Toch kan het gebeuren dat er een onderdeel beschadigd is of na verloop van tijd een houtbreuk ontstaat.
Wij geven 10 jaar garantie op breuk. Dat wil zeggen: als er bij normaal gebruik een breuk in het hout ontstaat. Is er een breuk ontstaan in een product? Stuur ons een email met een foto van de breuk, dan lossen we het graag voor je op.
Schade als gevolg van normale slijtage, opzet of nonchalance, stoten, krassen e.d. behoren niet tot de garantie.
Bestelling incompleet
Is de levering niet compleet? Onze excuses hiervoor! Neem alsjeblieft contact met ons op, dan helpen we je graag.
Mogelijke verklaringen: • Kun je het bitje niet vinden? Kijk dan goed op de doos, daar plakken we hem op. • Mist er iets in de doos? We sturen het zo snel mogelijk naar je op. • Bestelling niet of gedeeltelijk ontvangen? Mogelijk is het product bij de transporteur achtergebleven of verkeerd bezorgd. We kijken graag voor je waar het pakket is gebleven, zodat je de bestelling alsnog compleet ontvangt.
Beschadigd onderdeel ontvangen
We verpakken onze producten met veel aandacht. Helaas kan het gebeuren dat een onderdeel beschadigd is verpakt of tijdens transport beschadigd is geraakt. Stuur onze Klantenservice een email, voorzien van een foto van het onderdeel. We lossen het graag voor je op!